OBVESTILO: Za naročilo na termin v pisarni se vpišite v vaš uporabniški oz. članski račun SDMS.
Za prijavo na termin se PRIJAVITE v vaš uporabniški račun ali se REGISTRIRAJTE na naši spletni strani.
V kolikor ste že član in niste poravnali članarine se lahko kljub temu prijavite na termin. Prav tako je prijava na termin omogočena tudi za osebe, katere niso člani SDMS – opravite le osnovno registracijo. Storitev boste nato poravnali v pisarni v skladu z veljavnim cenikom.
Imate težavo z vpisom? Imate kakšno drugo vprašanje? Pišite nam na pisarna@sindikat-sdms.si
V kolikor ste pozabili vaše geslo ga lahko ponastavite TUKAJ.

ŽELIM POSTATI ČLAN
Članstvo v sindikatu vam prinaša ogromno ugodnosti kakor tudi pravno varstvo. Prav tako pa bomo lahko hitreje in intenzivneje sledili poti do našega primarnega cilja: popolna ukinitev obdavčitve vseh dohodkov prejetih iz tujine. Dokaži, da si želiš enako in postani ČLAN!

NISTE PREJELI POLOŽNICE?
Pred potekom članstva vam bomo po pošti poslali položnico za podaljšanje članarine. V kolikor ste se preselili ali spremenili priimek je možno, da položnica ne bo prišla do vas. V takih primerih nas o tem obvestite na podpora@sindikat-sdms.si
ŽELITE POMAGATI?
V kolikor želite aktivno sodelovati in pomagati pri našem delu, vas bomo zelo veseli! Na koga se lahko obrnete? Kontaktirajte najbližjega delegata oz. regionalnega predstavnika ali nam pišite na pisarna@sindikat-sdms.si


POTREBUJETE POMOČ
V kolikor imate težave pri registraciji, plačilu članarine, aktivaciji vašega profila za ogled članskih vsebin nam lahko kadarkoli pišete na: podpora@sindikat-sdms.si